Dobrodošla Barcaffe Flora - kafa uzgajana na plantažama koje su uključene u Rainforest Alliance. U okviru kampanje kreiramo i kompost za kafu Florista, koji se može koristiti za đubrenje sobnih biljaka, uključujući i one koje potiču iz prašuma (monstere i sl.).
Sarađujemo sa dva lokalna umetnika kako bismo stvorili prvu kolekciju šolja Artist Edition. Na ovaj način podržavamo lokalne stvaraoce i širimo motivaciju među našim klijentima.
Studenti dizajna imaju izazov da dizajniraju moderan dnevni boravak i dobiju izuzetna rešenja.
Zbog epidemije Covid-a, ne možemo da proslavimo 50. godišnjicu kako bismo želeli. Zato oduševljavamo naše verne kupce direktno u njihovim domovima - serijom onlajn koncerata popularnih muzičara.
Povodom naše 40. godišnjice, obradujemo potrošače izuzetno bogatom tombolom - dobitnike šaljemo na odmor u zemlje iz kojih dolazi naša kafa: Brazil, Indoneziju, Kolumbiju i Vijetnam. Sajt naše kampanje dobija i nagradu Zlatni Netko.
Završetak godine ulepšali smo našim korisnicima digitalnom aktivacijom, u kojoj su se rođaci i prijatelji međusobno darovali vaučerima za odabranu aktivnost i tako im ulepšali novogodišnje praznike.
Čak i 2008. potrošači nam ulepšavaju dan ili godine kada smo drugi put zaredom izabrani za brend sa najvećim poverenjem.
Raduje nas vest da slovenački potrošači najviše veruju našim kafama. Anketu sprovodi Reader's Digest.
Andraž Hribar je 2003. godine izveo pesmu Moja moja na EMA, Pesmi Evrovizije. Put ga je odveo od bine do naše TV reklame i još više usidrio njegov glas slovenačkoj publici.
Restorani su sada služili svoje goste sa Barcaffe Presitge kafom, novom mešavinom espresa napravljenom od 100% arapske.
Barcaffè kafa se dobro udomaćila u domovima čitavog regiona, pa smo sebi postavili novi cilj. Želeli smo da Barcaffe osvoji i kafiće, restorane i druge ugostiteljske objekte.
Naša familija proizvoda se polako širi, ali kako bismo što duže očuvali aromu naše kafe, nove proizvode plasiramo u prodavnice u vakum ambalaži.
Zvezda naših prvih radijskih reklama je pevač Andrej Šifrer, koji specijalno za nas piše pesmu Kako mi zadiši.
Najveći ljubitelji kafe bili su oduševljeni velikim limenkama punjenim čak 2,5 kg Barcaffe kafe u zrnu i novim proizvodom Portocaffe.
Barcaffè kafa je osvojila tržište čim je ušla na njega, a istovremeno je postala i najčešća mala pažnja među ljudima.