SlovenščinaHrvatskiSrpski

Za lepši dan

Barcaffè kafe

Različite arome, različite metode pripreme, ali uvek onaj karakterističan Barcaffè ukus.

Motivacija i inspiracija

Dobra kafa te budi. Najbolje te pokreće. Pronađite inspiraciju za kretanje ili desert uz kafu.

Barcaffè svet

Naš svet se vrti oko kafe. Uđi u naš svet kafe i pogledaj kako smo se kretali tokom vremena.

2022

Zero waste priča i kompost Florista

Dobrodošla Barcaffe Flora - kafa uzgajana na plantažama koje su uključene u Rainforest Alliance. U okviru kampanje kreiramo i kompost za kafu Florista, koji se može koristiti za đubrenje sobnih biljaka, uključujući i one koje potiču iz prašuma (monstere i sl.).

prženje

intenzitet

2022

Naše i vaše prve motivacione šolje

Sarađujemo sa dva lokalna umetnika kako bismo stvorili prvu kolekciju šolja Artist Edition. Na ovaj način podržavamo lokalne stvaraoce i širimo motivaciju među našim klijentima.

2022

Džezva za 21. vek

Studenti dizajna imaju izazov da dizajniraju moderan dnevni boravak i dobiju izuzetna rešenja.

2020

Koncerti povodom 50. godišnjice

Zbog epidemije Covid-a, ne možemo da proslavimo 50. godišnjicu kako bismo želeli. Zato oduševljavamo naše verne kupce direktno u njihovim domovima - serijom onlajn koncerata popularnih muzičara.

2012

Zdravo, Barcaffe Selection

Arabica je najcenjenija sorta kafe na svetu, sa kojom kreiramo novi proizvod za bolji dan - Barcaffe Selection. Ali ovo nije jedina inovacija. Kupcima predstavljamo i Barcaffe Coco Freeze, ledenu kafu sa ukusom kokosa za gurmane.

prženje

intenzitet

2010

Odmor u zemljama kafe

Povodom naše 40. godišnjice, obradujemo potrošače izuzetno bogatom tombolom - dobitnike šaljemo na odmor u zemlje iz kojih dolazi naša kafa: Brazil, Indoneziju, Kolumbiju i Vijetnam. Sajt naše kampanje dobija i nagradu Zlatni Netko.

2009

Za lepši decembar

Završetak godine ulepšali smo našim korisnicima digitalnom aktivacijom, u kojoj su se rođaci i prijatelji međusobno darovali vaučerima za odabranu aktivnost i tako im ulepšali novogodišnje praznike.

2008

I drugi put najpouzdaniji

Čak i 2008. potrošači nam ulepšavaju dan ili godine kada smo drugi put zaredom izabrani za brend sa najvećim poverenjem.

2007

Posebno priznanje potrošača

Raduje nas vest da slovenački potrošači najviše veruju našim kafama. Anketu sprovodi Reader's Digest.

2005

Novo vreme - novi proizvodi

Tempo života je sve brži, pa tome prilagođavamo i naše proizvode. Ostaju turska kafa i instant napitki, a pridružuje im se i Barcaffe Instant Cappuccino.

2003

Sa Eme u našoj reklamu

Andraž Hribar je 2003. godine izveo pesmu Moja moja na EMA, Pesmi Evrovizije. Put ga je odveo od bine do naše TV reklame i još više usidrio njegov glas slovenačkoj publici.

2002

Vreme za prestiž

Restorani su sada služili svoje goste sa Barcaffe Presitge kafom, novom mešavinom espresa napravljenom od 100% arapske.

1999

Vreme za prestiž

Restorani su sada služili svoje goste sa Barcaffe Presitge kafom, novom mešavinom espresa napravljenom od 100% arapske.

1996

Šteta što bi samo ostala kod kuće

Barcaffè kafa se dobro udomaćila u domovima čitavog regiona, pa smo sebi postavili novi cilj. Želeli smo da Barcaffe osvoji i kafiće, restorane i druge ugostiteljske objekte.

1991

Dobra aroma treba da se sačuva

Naša familija proizvoda se polako širi, ali kako bismo što duže očuvali aromu naše kafe, nove proizvode plasiramo u prodavnice u vakum ambalaži.

1990

Andrej Šifrer pije Barcaffe kafu

Zvezda naših prvih radijskih reklama je pevač Andrej Šifrer, koji specijalno za nas piše pesmu Kako mi zadiši.

1974

Ogromna konzerva... kafe

Najveći ljubitelji kafe bili su oduševljeni velikim limenkama punjenim čak 2,5 kg Barcaffe kafe u zrnu i novim proizvodom Portocaffe.

1970

Početak priče Barcaffè

Barcaffè kafa je osvojila tržište čim je ušla na njega, a istovremeno je postala i najčešća mala pažnja među ljudima.